Το αυτοκίνητο εξέτασε και ειδικός πραγματογνώμονας της Αστυνομίας. Η εικόνα που παρουσιάζεται από εκείνον είναι διαφορετική.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην έκθεση του:
1ον η φωτιά πυροδοτήθηκε από την τριβή του εμπρόσθιου αριστερού ελαστικού σε κορμό πεύκου.
2ον η βύθιση των τροχών στο έδαφος έφερε τον κινητήρα και το σύστημα απαγωγής καυσαερίων σε επαφή με τη βλάστηση του εδάφους και αποτέλεσε μια επιπλέον πηγή έναρξης της πυρκαγιάς.
3ον η φωτιά επεκτάθηκε στο χώρο του κινητήρα και τροφοδοτήθηκε από μια μεγαλύτερη πηγή καυσίμου (καύσιμα και λιπαντικά), στην συνέχεια επεκτάθηκε στο θάλαμο επιβατών σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών και ο θάλαμος επιβατών τυλίχθηκε στις φλόγες μέσα σε 40 δευτερόλεπτα.
4ον ο οδηγός ενδεχομένως αναζήτησε μέσα πυρόσβεσης εντός του οχήματος, στις θήκες κάτω από το οπίσθιο κάθισμα και στο χώρο αποσκευών.
5ον ερμηνεύεται η έξοδος του οδηγού από την οπίσθια δεξιά θύρα καθώς οι φλόγες είχαν κατεύθυνση από την πλευρά του οδηγού προς τη δεξιά πλευρά του αμαξώματος. Δεν είναι γνωστό για πόσο χρόνο ο οδηγός ανέπνευσε επιβλαβείς και επικίνδυνες πτητικές ενώσεις και τοξικά αέρια που περιόρισαν την ικανότητα διαφυγής του..
Αφήστε μια απάντηση