Στο φως η έκθεση του πραγματογνώμονα της ΕΛ. ΑΣ

Το αυτοκίνητο εξέτασε και ειδικός πραγματογνώμονας της Αστυνομίας. Η εικόνα που παρουσιάζεται από εκείνον είναι διαφορετική. Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην έκθεση του: 1ον  η φωτιά  πυροδοτήθηκε από την τριβή του εμπρόσθιου αριστερού ελαστικού σε κορμό πεύκου. 2ον  η βύθιση των τροχών στο έδαφος έφερε τον κινητήρα και το σύστημα απαγωγής καυσαερίων σε επαφή…

Το αυτοκίνητο εξέτασε και ειδικός πραγματογνώμονας της Αστυνομίας. Η εικόνα που παρουσιάζεται από εκείνον είναι διαφορετική.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην έκθεση του:

1ον  η φωτιά  πυροδοτήθηκε από την τριβή του εμπρόσθιου αριστερού ελαστικού σε κορμό πεύκου.

2ον  η βύθιση των τροχών στο έδαφος έφερε τον κινητήρα και το σύστημα απαγωγής καυσαερίων σε επαφή με τη βλάστηση του εδάφους και αποτέλεσε μια επιπλέον πηγή έναρξης της πυρκαγιάς.

3ον  η φωτιά επεκτάθηκε στο χώρο του κινητήρα και τροφοδοτήθηκε από μια μεγαλύτερη πηγή καυσίμου (καύσιμα και λιπαντικά), στην συνέχεια επεκτάθηκε στο θάλαμο επιβατών σε χρόνο μικρότερο των 10 λεπτών και ο θάλαμος επιβατών τυλίχθηκε στις φλόγες μέσα σε 40 δευτερόλεπτα.

4ον ο οδηγός ενδεχομένως αναζήτησε μέσα πυρόσβεσης εντός του οχήματος, στις θήκες κάτω από το οπίσθιο κάθισμα και στο χώρο αποσκευών.

5ον ερμηνεύεται η έξοδος του οδηγού από την οπίσθια δεξιά θύρα καθώς οι φλόγες είχαν κατεύθυνση από την πλευρά του οδηγού προς τη δεξιά πλευρά του αμαξώματος. Δεν είναι γνωστό για πόσο χρόνο ο οδηγός ανέπνευσε επιβλαβείς και επικίνδυνες πτητικές ενώσεις και τοξικά αέρια που περιόρισαν την ικανότητα διαφυγής του..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *