Στη διαδρομή το ειδικό «μάτι» ανίχνευσε ξύλα, μέταλλα και κορμούς δέντρων. Συνέχισε τη διαδρομή του για να καλύψει και την υπόλοιπη απόσταση όσο επιτρεπόταν από τον καιρό.
Όταν το σκάφος επέστρεψε στο επιχειρησιακό κέντρο για να ανεφοδιαστεί, ο υπεύθυνος Κώστας Χέλμης μίλησε στη δημοσιογράφο του «Τούνελ» για τις άσχημες καιρικές συνθήκες που συνάντησε η ομάδα στο ποτάμι και για τα αρνητικά αποτελέσματα των ερευνών. Όπως είπε ο χειριστής του σόναρ Θανάσης Γιαννίκης, όπου έβρισκαν ιδιαίτερο βάθος ή κάτι τους κινούσε την περιέργεια, έψαχναν τα συγκεκριμένα σημεία περισσότερο και αν το αυτοκίνητο ήταν στο ποτάμι θα το έβρισκαν.
Στη συνέχεια η ομάδα με το σκάφος κινήθηκε προς την αντίθετη πλευρά προς τα φράγματα όπου τα νερά ήταν πιο βαθιά.
Κατά τη διάρκεια των ερευνών η κάμερα του «Τούνελ» κατέγραψε τις εικόνες του σόναρ. Ο χειριστής του εξήγησε λεπτομερώς πως «διαβάζεται» ο βυθός.
Μετά από οκτώ περίπου ώρες ερευνών στο ποτάμι αλλά και στην ξηρά, οι ερευνητές επέστρεψαν στο επιχειρησιακό κέντρο απογοητευμένοι.
«Εδώ είχαμε αρνητικό αποτέλεσμα αλλά θα συνεχίσουμε γιατί πρέπει να δοθεί ένα τέλος σ΄αυτήν την ιστορία. Αποκλείουμε ένα- ένα τα σημεία. Σειρά έχει ο Λουδίας ποταμός» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του Συλλόγου Χρήστος Ράμμος.
Αφήστε μια απάντηση