Το «Τούνελ» περιπολεί με το «100» στη νύχτα της Αθήνας…

Η σειρήνα του περιπολικού σίγησε μες στη νύχτα. Κάποιος πολίτης κινδυνεύει, κάποιος άλλος χρειάζεται βοήθεια, κάπου αλλού ζητήθηκε η άμεση επέμβαση της αστυνομίας… Κάποιος, κάλεσε το «100»…

Οι τηλεθεατές έζησαν την καθημερινότητα των αστυνομικών στους δρόμους της πόλης, που καλούνται πολλές φορές με κίνδυνο της ζωής τους, να αντιμετωπίσουν  δύσκολα και επικίνδυνα περιστατικά. Το ειδικό σύστημα με το οποίο είναι εξοπλισμένα τα περιπολικά, τους δίνει πληροφορίες για υπόπτους ή για οχήματα που απασχολούν και που συναντούν στις περιπολίες τους.

Όπως λένε χαρακτηριστικά και οι ίδιοι, «ξεκινούν τη βάρδια τους χωρίς να ξέρουν τι θα τους τύχει στην πορεία και το κυριότερο, αν θα γυρίσουν στα σπίτια τους…».

Δεν είναι λίγες οι φορές που αναγκάστηκαν να ξεπεράσουν εαυτόν προκειμένου να ανταπεξέλθουν σε ένα συμβάν.

Εκτός όμως από κλοπές, διαρρήξεις ή ακόμα και απλές συστάσεις σε οικογενειακά επεισόδια,  οι αξιωματικοί έχουν να διηγηθούν και περιστατικά στα οποία βοήθησαν με περισσή ανθρωπιά  πολίτες που είχαν την ανάγκη τους.

Όπως ανέφερε ο αστυνομικός του συγκεκριμένου πληρώματος που ακολούθησε στη βάρδια του το «Τούνελ», πρόσφατα συνέβαλε άμεσα να βρεθεί ένα ανήλικο μόλις τεσσάρων χρόνων, καθώς είχε ξεφύγει από την προσοχή της μητέρας του. Η συνδρομή τους σε περιπτώσεις ηλικιωμένων που πάσχουν από άνοια και περιπλανώνται στους δρόμους εκτεθειμένοι σε κινδύνους, είναι επίσης καθοριστική.

«Για έναν αστυνομικό το πιο σημαντικό είναι όταν βλέπουμε το «ευχαριστώ» στα μάτια του πολίτη», είπαν στο «Τούνελ».

Οι αστυνομικοί που περιπολούν μαζί συνδέονται με ισχυρούς δεσμούς φιλίας, καθώς έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με τον κίνδυνο αλλά και με πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας.

Το «Τούνελ» βρέθηκε και στη ΓΑΔΑ εκεί όπου χτυπά η καρδιά του κέντρου επιχειρήσεων της  Άμεσης Δράσης στην Αττική. Στο τηλεφωνικό του κέντρο οι αξιωματικοί διαχειρίζονται σε πραγματικό χρόνο μια πληθώρα συμβάντων και συντονίζουν τους συναδέλφους τους που βρίσκονται σε περιπολία για την άμεση αντιμετώπιση τους.

Ο  Υποδιευθυντής της Άμεσης Δράσης Ευάγγελος Καραπαππάς είπε στο «Τούνελ» πως ο μέσος όρος ανταπόκρισης του κέντρου είναι τα πέντε δευτερόλεπτα. Σε περίπτωση πληθώρας καταγγελιών ο χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα τριάντα δευτερόλεπτα. Ο πολίτης αν το επιθυμεί μπορεί να στείλει στο κέντρο και γραπτό μήνυμα με το αίτημα ή την καταγγελία του.

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στην χαρακτηριστική περίπτωση του αγνοούμενου αρτοποιού που αναζητούσε το  «Τούνελ». Η Άμεση Δράση μέσα από εκτεταμένη έρευνα εντόπισε με τον ειδικό εξοπλισμό το εγκαταλειμμένο αυτοκίνητο του.

 

Σε περίπτωση ανάγκης επικοινωνήστε με την Άμεση Δράση:

-Τηλεφωνικά στον αριθμό «100»

-Με μήνυμα SMS στον αριθμό «100»

-Μέσω εφαρμογών «Viber» ή «Whats App» στον αριθμό 6972011110

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *